O projektu

Projekt društveno odgovornog poslovanja Lijepa naša Sava partnerski su pokrenuli Ministarstvo regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva, Međunarodna komisija za sliv rijeke Save i Coca-Cola HBC Hrvatska.

Projekt uključuje institucije na svim razinama, od državnih tijela do gradskih poglavarstava Siska, Slavonskoga Broda i Županje te turističkih zajednica i muzeja u Zagrebu, Sisku, Slavonskome Brodu i Županji na lokalnoj razini, sa zajedničkim ciljem zaštite i promocije rijeke Save.

Savskim sajmovima, na kojima se predstavljaju tradicijski obrti, zanati i rukotvorine te priređuju degustacije enogastronomskih specijaliteta savskoga kraja, nastoji se potaknuti svijest građana o važnosti povratka toj rijeci i iskorištavanja njezinih turističkih potencijala na temeljima održivosti, dok su u okviru izdanja projekta iz 2010. godine predstavljeni i prvi jedinstveni suveniri kontinentalnog turizma, patentirani i izrađeni od tisućljetnoga drva izvađenog iz korita rijeke Save.

Coca-Cola HBC Hrvatska prve je serije ovih autohtonih savskih suvenira poklonila lokalnim zajednicama kako bi građane i poslovnu zajednicu potaknula na razmišljanje o važnosti očuvanja vodnih potencijala.

Projekt Lijepa naša Sava je u prosincu 2009. osvojio Europsku nagradu za izvrsnost (European Excellence Award) za najbolju kampanju na području Jugoistočne Europe.